Thursday, October 22, 2009

Thursday Galleries

Its probably not the best layout I've made, but I like this one. Its a letter to my Grandpa and my Grandma. I never met my Grandpa (my father's father). He died before I was born. I always wondered what kind of man he was, what kind of Grandpa he would have been. On the other hand I knew my Grandma (my father's mother) very well. She only lived about a 20 minute drive away and we were able to visit often. My favorite memories of her were when she took me fishing. She was a wonderful Grandma.

マイベストレイアウトではないですが、気に入りました。お祖母ちゃんとお祖父ちゃんへの手紙です。お祖父ちゃんに会った事無かったです、生まれて前にいなくなりました。時々どんなお祖父ちゃんになれたかしらと思っていました。お祖母ちゃんと、とっても仲良かった。大好き大好きなお祖母ちゃんだった。近くに住んでいたし、よく訪ねることも出来ました。時々魚釣りへ連れてくれた事は大好きな思い出。立派なお祖母ちゃんだった。





















The rest of these layouts I made with this weeks new releases. I really love these Whimsy Houses. Aren't they cute! Being a CT member for TDC is a blast, I feel like I'm a little kid in a candy store.

後のレイアウトは新発売デザインで作ってみました。Whimsy Houses は気に入りました。毎週CTメンバーとしてレイアウトを作るのは楽しいです。遊んでいるの気がしますね。
































































































No comments: